Vare tilføjet til kurv
Levering tirsdag og fredag
Fragt kun 29,- / Gratis fragt fra 1.000,-

Ofte stillede spørgsmål

  • Er det gratis at handle på Rigtigmad.dk?

    Ja, alle kan handle hele vores lækre sortiment hjemmefra. Du handler bare på helt almindeligvis ved at samle de produkter, der frister mest i din kurv. God fornøjelse.

     

    Der er intet krav om medlemskab hos os.

  • Hvordan handler jeg første gang?

    Det er utroligt let at handle på Rigtigmad.dk.
    Lad dig friste af de håndplukkede varer, vælg og bestil så på helt almindeligvis i vores webshop. Så får du dine dagligvarer leveret til døren.

    Følg disse 4 nemme trin. Så klarer vi resten.

    1. Begynd dit indkøb.

    Det gør du nemt ved at navigere mellem kategorierne øverste på siden, alternativt kan du også søge efter de varer, som du mangler i søgefeltet.
    Læg varerne i kurven.

    2. Gå til indkøbsvognen / kassen

    Når du er tilfreds med indholdet i din indkøbsvogn, så går du videre ved at trykke på ikonet “Indkøbsvogn”. Her kan du altid tjekke vognens indhold og lave yderligere tilpasninger før du ‘færdiggør’ din bestilling.

    3. Til Check-out

    Når du har fundet alt, som du skal bruge, så er du klar til check out. Tryk på ‘Til betaling’ og færdiggør din bestilling ved at tilføje leveringsoplysninger og
    vælge leveringsdato.

    Fremadrettet har vi gjort det let at afslutte dit køb, da systemet husker dine oplysninger fra gang til gang. Husk blot at logge ind (du vil efter første bestilling modtage dine login-oplysninger på mail).

    4. Direkte til din dør

    Når du har lagt din bestilling, får du efterfølgende en bekræftelse / faktura tilsendt på mail. På den valgte leveringsdag leverer vi varerne med fragtmanden til din dør. Så slipper du for en tur i supermarkedet.
    Du kan følge pakken via. Track & Trace linket, som du vil modtage lige inden pakken forlader os.

  • Fragt & levering

    LEVERER I TIL HELE DANMARK?

    Vi leverer til hele Danmark pånær ikke-brofaste øer.

    SÅDAN FUNGERER VORES LEVERING.

    Du kan frit vælge mellem, at få dine varer leveret tirsdag og fredag.

    Vi leverer til din dør på den valgte dato (vælges i feltet 'Leveringsdato').

    Din bestilling leveres mellem kl. 07.00 og kl. 18.00, og du behøver ikke at være hjemme.

    BEMÆRK! Fragtfirmaet kan desværre ikke levere indenfor et specielt ønsket tidsrum eller tid på dagen.

    Gældende tidsfrister for levering:

    Ved levering tirsdag, skal du bestille senest søndag kl. 12.00

    Ved levering fredag, skal du bestille senest onsdag kl. 12.00

    Forsendelsen placeres (så vidt muligt) efter anvisning i feltet "leveringsanvisning". Den finder du, når du checker ud. Du kan f.eks. skrive "I garagen, ved hoveddøren, i skuret eller hos naboen (oplys da navn)".

    Bestillingen sendes med Xpressen og leveres som flexlevering, hvilket betyder, at fragtmanden kan stille forsendelsen ved din hoveddør, hvis du ikke er hjemme. Såfremt dette ikke kan lade sig gøre, vil fragtmanden kontakte dig telefonisk for at finde den bedste løsning. 

    Betingelser for levering er som følger:

     

    Minimumskøb 500,-

    Levering/emballage 29 kr.

    Ved varekøb fra DKK 1.000 koster levering kr. 0 kr / Gratis Levering

    Det er på nuværende tidspunkt ikke muligt at levere til ikke-brofaste øer. Derudover leverer vi i resten af Danmark.

    Track & trace 

    Har du spørgsmål til din 'track & trace'/selve leveringen af din bestilling. Så er den korteste vej til svar at kontakte fragtfirmaet Xpressen direkte på tlf: 70707795 eller skriv til dem på dist@xpressen.dk, da de har den direkte kontakt med deres chauffører. 

  • Hvornår leverer i mine varer?

    Du kan frit vælge imellem, at få dine varer leveret tirsdag og fredag.

    Vi leverer til din dør på den valgte dato (vælges i feltet 'Leveringsdato')

    Din bestilling leveres imellem kl. 07.00 og kl. 18.00, og du behøver ikke at være hjemme. BEMÆRK! Fragtfirmaet kan desværre ikke levere indenfor et specielt ønsket tidsrum eller tid på dagen.

    Gældende tidsfrister for levering:

    - Ved levering tirsdag, skal du bestille senest søndag kl. 12.00

    - Ved levering fredag, skal du bestille senest onsdag kl. 12.00

  • Tager i kasserne retur?

    Det gør vi, såfremt den enkelte chauffør har plads i sin bil.

    Det eneste du skal gøre, er følgende:

    1. Stil kassen der, hvor den nye levering skal placeres. 2. Sikre dig, at kassen er helt tom.

    Når vi tager din kasse med retur, så sikre vi også samtidigt, at den bliver bæredygtigt genanvendt. Alternativt tilskynder vi, at kasserne afleveres på en genbrugscentral.

     

  • Vi holder temperaturen

    Varerne opbevares og pakkes i forskellige temperaturzoner, så dine varer holder den rette temperatur helt frem til, at du modtager dem, senest kl. 18.00. Herefter kan du let placerer dem i fryseren, køleskabet eller køkkenskabet.

    OBS! Vi benytter fødevarer-godkendt tøris i vores pakker, så dine lækkerier kan holde sig kolde. Tørisen er ikke altid fordampet når du modtager din pakke, vi opfordrer derfor til, at det håndteres forsigtigt, også selvom man er begejstret, og undlader kontakt med bar hud.

  • Jeg mangler noget. Kan jeg ændre / tilføje til min bestilling?

    Det kan du tro, at du kan. 

    Vær opmærksom på, at ændringer kun kan foretaget indtil henholdsvis søndag kl. 9.00 (hvis du har bestilt til levering den efterfølgende tirsdag) og onsdag kl. 9.00 (hvis du har bestilt til levering den efterfølgende fredag).

    Start med at logge ind på din konto og gør følgende.

    1. Tryk på 'Min ordre' i venstre side.
    2. Dernæst ser du et overblik over dine ordre og i højre side kan du se deres status.
    3. Tryk på 'modtaget/kan ændres' ( er dette ikke en mulighed, så er deadline for ændringer overskredet).

    Så tilføjer du blot, det du mangler til kurven og køre hele molevitten igennem (den gamle ordre annulleres automatisk).

    OBS! Ændre du i din bestilling, vil den gamle bestilling blive annulleret. Har du produkter i din bestilling, som har været på tilbud, og tilbuddet ikke længere er aktuelt, vil disse blive lagt i kurven til normal pris, da tilbuddet er udløbet.

    Det er ikke muligt, at kombinerer tilbud med tidligere tilbud på én bestilling. Men man er velkommen til at ligge en ny bestilling (fragten kan ikke fratrækkes).

     

  • Kan jeg ændre leveringsdato på min bestilling?

    Det kan du tro, at du kan.

    Start med at logge ind på din konto og gør følgende.

    1. Tryk på 'Min ordre' i venstre side.
    2. Dernæst ser du et overblik over dine ordre og i højre side kan du se deres status.
    3. Tryk på 'modtaget/kan ændres' ( er dette ikke en mulighed, så er deadline for ændringer overskredet).

    Under 'leveringsdato' vælger du den dato, der passer dig bedre, og kører hele molevitten igennem igen.

    OBS! Ændre du i din bestilling, vil den gamle bestilling blive annulleret. Har du produkter i din bestilling, som har været på tilbud, og tilbuddet ikke længere er aktuelt, vil disse blive lagt i kurven til normal pris, da tilbuddet er udløbet.

    Det er ikke muligt, at kombinerer tilbud med tidligere tilbud på én bestilling. Men man er velkommen til at ligge en ny bestilling (fragten kan ikke fratrækkes).

  • Hvordan udvælger I produkter

    Alle produkter på Rigtigmad.dk er håndplukket af Thomas Rode. 

    Under udvælgelsen af alle produkter, uden undtagelser - skal de leve op til vores høje fødevarer krav:

    100% naturligt indhold 

    Økologisk eller bedre

    At der altid er en god historie bag

    Gennemført håndværk

    Upåklagelig kvalitet og smag

    Imødekommer produktet ikke ovenstående, så finder du det ikke på Rigtigmad.dk. Den omhyggelige proces og kendskab til de enkelte produkter sikrer, at du altid kan handle med ’ro i maven’.

  • Hvad er Rigtigmad Plus?

    Husk at det er gratis at være kunde hos os.

    Men måske giver det mening for dig, at opgraderer din konto til ‘Rigtigmad Plus’ og få glæde af alle Rigtigmad Plus fordelene.

    Man har altid som ‘gratis kunde’ mulighed for, at opgradere til Rigtigmad Plus.

    Hvilke fordele er der ved Rigtigmad Plus År?

    Vælger du at opgradere til Rigtigmad Plus år får du min. 10% rabat på ALLE vores produkter, HVER gang du handler. Derudover har du som en af dine fordele også besparelses-garanti. 

    Besparelses-garanti er din garanti for, at du altid får ‘valuta for dine penge’.  Det betyder, kort og godt, at hvis du hen over året IKKE har opnået en besparelse tilsvarende prisen på Rigtigmad Plus medlemskabet, så vil differencen blive sat ind på din Rigtigmad-konto, som du efterfølgende vil kunne handle for.

    Rigtigmad Plus koster 600,- om året (svarende til kun 50,- pr. måned.)  Og så er der ingen bindingsperiode. 

    Fornyelse af års-medlemskabet sker automatisk ved din fornyelsesdato, hvis der ikke er registreret nogle ændringer.

    Hvilke fordele er der ved Rigtigmad Måned?

    For 75,- pr. måned får du min 10% rabat på ALLE vores produkter, HVER gang du handler. 

    Bindingsperiode: Løbende måned plus 30 dage.

  • Hvad er besparelses-garanti?

    Det er en af fordelene, som vi tilbyder til vores Rigtigmad Plus år kunder.

    Besparelses-garanti er din garanti for, at du altid får ‘valuta for dine penge’.  Det betyder, kort og godt, at hvis du hen over året IKKE har opnået en besparelse tilsvarende til prisen på Rigtigmad Plus medlemskabet, så vil differencen blive sat ind på din Rigtigmad-konto, som du efterfølgende vil kunne handle for.

    Har du valgt, at opgraderer til Rigtigmad Plus år og dermed har besparelses-garanti, så slipper du altså for bekymringen om, ‘ får jeg det mon brugt?’ eller ‘kan det mon betale sig?’. Du er altså altid sikret en besparelse.

    Besparelses-pointene vil blive opgjort ved afslutningen af den gældende medlemsperiode, og kan herefter bruges til, at handle varer for.