Vare tilføjet til kurv
Levering tirsdag og fredag
Fri fragt fra 1.000 kr

Ofte stillede spørgsmål

  • Hvordan handler jeg?

    Det er utrolig let at handle på Rigtigmad.dk. Du skal blot følge disse tre trin, hvis du ønsker at handle til medlemspriser. Du kan også sagtens handle uden et medlemsskab, så kan du bare sætte i gang med 

    1. OPRET DIG

    Du opretter dig først som medlem på Rigtigmad.dk. Som medlem får du adgang til særligt udvalgte produkter til gode medlemspriser. Du kan nemt tilmelde dig via linket på forsiden.

    2. BESTIL VIA WEBSHOPPEN

    Når du er medlem, så kan du handle på helt almindelig vis i vores webshop. Vi har tilmed gjort det let at afslutte et køb, da systemet husker dine oplysninger fra gang til gang.

    3. DIREKTE TIL DIN DØR

    Når du har lagt en ordre hos os, får du en e-mail tilsendt, og vi sender varerene med fragtmand lige til døren. Så du slipper for en tur i supermarkedet. 

     

    Du kan også sagtens handle uden et medlemsskab, så skal du bare fylde kurven med lækre sager, og handle som var det en helt normal webshop.

  • Hvor leverer i henne?

    Vi leverer i hele Danmark, dog ikke til ikke-brofaste øer.

     

  • Hvornår leverer i mine varer?

    Du kan frit vælge imellem, at få dine varer leveret tirsdag og fredag.

    Vi leverer til din dør på den valgte dato (vælges i feltet 'Leveringsdato')

    Din bestilling leveres imellem kl. 07.00 og kl. 18.00, og du behøver ikke at være hjemme.

    Gældende tidsfrister for levering:

    - Ved levering tirsdag, skal du bestille senest søndag kl. 12.00

    - Ved levering fredag, skal du bestille senest onsdag kl. 12.00

  • Hvordan udvælger i produkterne?

    Alle produkter på Rigtigmad.dk er håndplukket af Thomas Rode. 

    Vi tror på, at rigtig mad er 100% naturlig og skabt af mennesker der mener, at vi skal se tilbage i tiden for at kunne definere fremtidens fødevarer.

    Vi tror på, at mad skal sikre din vitalitet og styrke dit helbred frem for det modsatte.

    Vi har valgt at starte med det, vi selv oplever er sværest at finde på fødevaremarkedet i dag - fisk, fjerkræ og kød. Her mener vi, at der er plads til forbedring og vi tror på, at mange danskere ønsker at kunne spise fisk, fjerkræ og kød med god samvittighed overfor miljøet, dyrene og deres egen sundhed. 

  • Hvad koster et medlemskab?

    Et medlemsskab koster 75,- kr. per måned (min. 2 måneder). Du kan altid opsige dit medlemsskab igen.  

  • Er der en bindingsperiode?

    Vi har en kort bindingsperiode på løbende måned plus en måned fra din fornyelsesdato. 

     

  • Hvad er medlemspriser?

    Medlemspriser er den pris, du handler til som medlem af Rigtigmad.dk. Vores ønske er at gøre vores produkter så tilgængelige som muligt med så lave priser som muligt.

    Vi har derfor skabt en forretningsmodel hvor vi tjener på dit medlemskab fremfor den klassiske model hvor der ligger en stor avance på produkterne. 

    Hvis du ikke ønsker, at spare op til 40% på dine køb, ved at være medlem, kan du altid handle til normalpriser hos os. 

     

  • Hvor meget koster fragten?

    Vi har desværre ikke kunne finde en fragtmand, der vil arbejde gratis. 

    Men vi har forhandlet en god pris, så vi kan tilbyde følgende betingelser for leveringer:

    - Intet minimumsbeløb
    - Ved køb under 500 kr. koster levering 75 kr. 
    - Ved køb fra 500 kr. koster levering 50 kr. (kun for medlemmer)
    - Gratis levering fra DKK 1.000 kr. (kun for medlemmer)
    - Levering koster altid 75 kr. hvis du ikke er medlem

  • Tager i kasserne retur?

    Det gør vi naturligvis, såfremt den enkelte chauffør har plads i sin bil.

    Det eneste du skal gøre, er følgende:

    1. Stil kassen der, hvor den nye levering skal placeres. 2. Sikre dig, at kassen er helt tom.

    Når vi tager din kasse med retur, så sikre vi også samtidigt, at den bliver bæredygtigt genanvendt. Alternativt tilskynder vi, at kasserne afleveres på en genbrugscentral.

  • Jeg mangler noget. Kan jeg ændre / tilføje til min order?

    Det kan du tro, at du kan. Start med at logge ind på din konto og gør følgende.

    1. Tryk på 'Min ordre' i venstre side.
    2. Dernæst ser du et overblik over dine ordre og i højre side kan du se deres status.
    3. Tryk på 'modtaget/kan ændres' ( er dette ikke en mulighed, så er deadline for ændringer overskredet).

    Så tilføjer du blot, det du mangler til kurven og køre hele molevitten igennem (den gamle ordre annulleres automatisk).

  • Kan jeg ændre leveringsdato på min order?

    Det kan du tro, at du kan. Start med at logge ind på din konto og gør følgende.

    1. Tryk på 'Min ordre' i venstre side.
    2. Dernæst ser du et overblik over dine ordre og i højre side kan du se deres status.
    3. Tryk på 'modtaget/kan ændres' ( er dette ikke en mulighed, så er deadline for ændringer overskredet).

    Under 'leveringsdato' vælger du den dato, der passer dig bedre, og kører hele molevitten igennem igen (den gamle ordre annulleres automatisk).